Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Helgen

Av camilla - 15 mars 2010 07:06

Tjejmiddagen i lördags var väldigt trevlig och framför allt välbehövlig. Tjejerna som var där är alla inblandade i dragracingbanan i Malmö så vi är kanske lite udda?? Men trevligt var det . Annars har helgen bestått av att jobba . Ganska skönt att jobba på kvällar och helger för då störs man inte av telefon och besök som är jobbrelaterade utan man får gjort massor. I fredags blev jag oväntat barnledig då de sov hos kompisar. Njöt och kollade Lets Dance, i pausen åkte dammsugaren fram. Skönt att göra vad man vill när man vill och hur man vill.

Särbon har jag inte träffat då jag är förbaskad på honom dock har han skickat en massa sms. Som så många andra karlar tror han att allt löses med sex. !!

I almanackan är det oskrivna blad hela veckan, men en sak som skall göras är en make over på barnens rum. Fixade till min källar nedgång med tapeter nya tavlor mm. Det blev så snyggt. Funderar på om barnen skall få gå in i en annan dörr så de inte fördärvar  . Det lät som om jag själv gjort det men svärsonen fixade klinkers, dottern målade, målarna tapetserade nästa dotter tipsa om tavlor och placering så i ärlighetens namn gjorde jag inget; Men fint blev det.

Dags att väcka barnen. Ha det bra så länge

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 13 juli 2010 07:05

Jag pluggade til redovisningsekonom , praktisera på en revisionsbyrå när min dåvarande sambos ekonom blev sjuk i cancer. Vi hade en personlig relation så vid ett besök på sjukhuset så sa jag till henne att behövde hon hjälp så fick hon säga till.Det ...

Av camilla - 8 juli 2010 07:22

Livet har gått i 190 de senaste månaderna och nu har jag landat och kan lägga tid på annat så som detta. Sommarlovet är i full gång och det är skönt. Barnen sköter sig förutom att båda 2 åkte fast för snatteri, det hade jag kunnat vara utan. A hå...

Av camilla - 7 april 2010 21:17

Jag har berättat för skolan om incidenterna på påsklovet och idag ringde de efter mig. A-L var ute efter A IGEN!!!! När jag kom dit var A-L´s styvpappa där och försökte styra upp men A-L skrek och uppträde som om hon mist förståndet. Till slut gav ha...

Av camilla - 5 april 2010 10:21

A kom upp i går morse och var hyfsat glad. Hon berättade att M ringt och de hade pratat länge. M var ledsen för A´s skull. Hon var trött på A-L och hade nu bestämt sig för att prygla A-L??? M ville bli vän med A igen och hon grät en skvätt med. Jag s...

Av camilla - 4 april 2010 07:59

Det mesta har lugnat ner sig kring A men skolan börjar snart igen och då drar det igång igen. Passa på att njuta så länge lugnet varar. Jag har funderat en hel del på hur föräldrar agerar och inte agerar. Hur kan man som förälder lita blint på sitt/s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards