Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Tisdag

Av camilla - 16 mars 2010 07:31

Jag upplever att veckorna bara springer ifrån mej, tror inte jag är ensam om att tycka det.Man hinner dåligt med det man vill . Igår var barn och ungdomsn'mndens ordförande i barnens skola och gissa vem som satte klorna i henne?? A så klart, politikern var med på hennes lektioner och lärde A en del tips. Trevligt när de invalda visar sig. Vi hade förstås en Möller som tvingades att avgå så det är inte bara ros åt kommunen.

Igår fm ringde J från skolan- Mamma . pappa ringde mej men jag satt på lektion så jag kunde inte svara. Vad vill han undra J. J skicka ett sms med f¨rågan , vem är det trots att han visste. Sen när vi var ute och handla kläder åt J så ringde pappa igen så det bestämdes att de skulle träffas en dag snart. J sa att om han börjar bråka så går jag med en gång. Absolut skall han göra vad han känner för och blir det besvärligt så skall han visa att han inte accepterar det. Jag tror att pappor/mammor som inte ser sina barn så ofta hinner inte riktigt med i barnens utveckling. De behandlar barnen som mindre än vad de är. J sa det att idag är jag stark och kan klippa till gubben om det behövs. Får vi hoppas att det inte blir så illa. J har så mycket inbyggd ilska som en vacker dag kommer att visa sig och då vill jag inte vara i pappas kläder för då kommer J ´s sanning. Vilket inte stämmer överens med pappas sanning,

Nej nu vänter jobb, hörs sen. Njut av det fina vädret

 
 
Madde

Madde

19 mars 2010 19:38

Hej! Det var ju ett tag sedan sist jag tittade in här. Ser att du börjat skriva igen här och det gläder mig. ;-) Synd bara att du inte har det lättare med dina män i ditt liv. Tänker på din särbo och pappan till barnen men det är bra att både du och dina barn står på er! ;-) Hoppas att allt ordnar sig till slut, för det hade ju varit så skönt för dig att få slippa alla dessa problem.

Önskar dig en underbar och mysig fredagskväll och hoppas också att du får en bra och trevlig helg! =)

Kram på dig! ;-)

http://www.mads.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 13 juli 2010 07:05

Jag pluggade til redovisningsekonom , praktisera på en revisionsbyrå när min dåvarande sambos ekonom blev sjuk i cancer. Vi hade en personlig relation så vid ett besök på sjukhuset så sa jag till henne att behövde hon hjälp så fick hon säga till.Det ...

Av camilla - 8 juli 2010 07:22

Livet har gått i 190 de senaste månaderna och nu har jag landat och kan lägga tid på annat så som detta. Sommarlovet är i full gång och det är skönt. Barnen sköter sig förutom att båda 2 åkte fast för snatteri, det hade jag kunnat vara utan. A hå...

Av camilla - 7 april 2010 21:17

Jag har berättat för skolan om incidenterna på påsklovet och idag ringde de efter mig. A-L var ute efter A IGEN!!!! När jag kom dit var A-L´s styvpappa där och försökte styra upp men A-L skrek och uppträde som om hon mist förståndet. Till slut gav ha...

Av camilla - 5 april 2010 10:21

A kom upp i går morse och var hyfsat glad. Hon berättade att M ringt och de hade pratat länge. M var ledsen för A´s skull. Hon var trött på A-L och hade nu bestämt sig för att prygla A-L??? M ville bli vän med A igen och hon grät en skvätt med. Jag s...

Av camilla - 4 april 2010 07:59

Det mesta har lugnat ner sig kring A men skolan börjar snart igen och då drar det igång igen. Passa på att njuta så länge lugnet varar. Jag har funderat en hel del på hur föräldrar agerar och inte agerar. Hur kan man som förälder lita blint på sitt/s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards