Direktlänk till inlägg 25 september 2009

Sonen överlycklig

Av camilla - 25 september 2009 08:21

J och pappa hade bokat ett restaurangbesök för att fira att J fyllde 13 och lillebror skulle också vara med. Jag körde J till restaurangen och när J möttelillebror L så lyfte J upp honom och kramade L och L la sitt huvud på J´s axel . J fick bära in honom, det såg så mysigt ut. Jag lovar jag fick tårar i ögonen. Efter 2 timmar ringde J om att bli hämtad. I bilen hem så storgrät J , när jag frå¨gade varför så sa han - jag är så lycklig över att få träffat L. De hade haft det mycket trevligt, dock hade pappa tagit upp farmor och undrat om J inte skulle ringa farmor för i pappas ögon så har farmor inte gjort något fel men det vet både J och jag att hon gjort. Men J sa nej, han vill inte ha med henne att göra. Jag skickade ett sms till pappa där jag sa att vill du veta vad din mamma gjort så kan du ringa - oskyldig är hon inte. Men jag förväntar mig inte att han ringer för att diskutera det och då är det hans förlust men han skall inte pränta i barnen att hon är oskyldig för han har ingen aning om vad farmor sagt till någon av oss.

Hade J velat ha kontakt med henne så ok för mig men de hade helt och hållet fått sköta den relationen själv för JAG vill inte se kärringen.

J berättade att L sagt att varje gång han tittar på foto avJ så gråter han. Så tragiskt. Hoppas att de kan fortsätta ha någon typ av umgänge eller kontakt. Ingen av barnen mår bra av detta.

Igår var över huvudtaget en dag som jag kunde varit utan . Allt var skit, en massa saker som stör mig men det får jag försöka bena ut nu i dagarna. Jag planrar mina dagar något så när men sällan att det hinns med. Känner mig stressad och jagad  men nu är det helg igen och vi skall ha gemensamt kalas för 3 av mina barn    Ha en bra helg

 
 
Anna

Anna

26 september 2009 08:27

*ler*
men först kom en liten tår...
Hoppas ni får en underbar helg..

http://en-helt-ovanligt-vanlig-mamma.bloggplatsen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 13 juli 2010 07:05

Jag pluggade til redovisningsekonom , praktisera på en revisionsbyrå när min dåvarande sambos ekonom blev sjuk i cancer. Vi hade en personlig relation så vid ett besök på sjukhuset så sa jag till henne att behövde hon hjälp så fick hon säga till.Det ...

Av camilla - 8 juli 2010 07:22

Livet har gått i 190 de senaste månaderna och nu har jag landat och kan lägga tid på annat så som detta. Sommarlovet är i full gång och det är skönt. Barnen sköter sig förutom att båda 2 åkte fast för snatteri, det hade jag kunnat vara utan. A hå...

Av camilla - 7 april 2010 21:17

Jag har berättat för skolan om incidenterna på påsklovet och idag ringde de efter mig. A-L var ute efter A IGEN!!!! När jag kom dit var A-L´s styvpappa där och försökte styra upp men A-L skrek och uppträde som om hon mist förståndet. Till slut gav ha...

Av camilla - 5 april 2010 10:21

A kom upp i går morse och var hyfsat glad. Hon berättade att M ringt och de hade pratat länge. M var ledsen för A´s skull. Hon var trött på A-L och hade nu bestämt sig för att prygla A-L??? M ville bli vän med A igen och hon grät en skvätt med. Jag s...

Av camilla - 4 april 2010 07:59

Det mesta har lugnat ner sig kring A men skolan börjar snart igen och då drar det igång igen. Passa på att njuta så länge lugnet varar. Jag har funderat en hel del på hur föräldrar agerar och inte agerar. Hur kan man som förälder lita blint på sitt/s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards