Alla inlägg den 6 november 2009

Av camilla - 6 november 2009 07:58

Läsare, tack för er omtanke. Jo operationen gkordes i måndags. Jag gjorde ett bröstlyft med förminskning och hög bukplastik, Jag hade förställt mig att detta skulle göra otroligt ont men icke. Jag har inte haft ont alls mer än att det stramar i såren. Man har skurit upp sida till sida och fixat ny navel så att det stramar är förståligt.

Barnen har gjort allt för mig så det är lite lillsemester samtidigt. Nu kan man tycka att detta är lyxoperation men faktum är att efter 4 graviditeter så var kroppen misshandlad och jag har absolut inte underhållt den heller men det skall bli andra bullar nu. Har ett par veckor med maggördel sen skall här tränas.

När jag kom hem i tisdags så hade de små barnen fixat med en annan förälder så här stod jättefina rosor men ett krya på dig kort. Nu är det helg igen och det är skönt att slippa väckas av klockan. Jag sitter i en liggfåtölj och sover och det funkar så där så det skall bli skönt när man kan sträcka ut sig i sin egen säng igen.  Ha en trevlig helg så hörs vi igen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards