Alla inlägg den 8 juli 2010

Av camilla - 8 juli 2010 07:22

Livet har gått i 190 de senaste månaderna och nu har jag landat och kan lägga tid på annat så som detta.

Sommarlovet är i full gång och det är skönt. Barnen sköter sig förutom att båda 2 åkte fast för snatteri, det hade jag kunnat vara utan.

A håller sig till en kanon tjej så det är inga konflikter någonstans. Särbon ? Ja vad skall jag säga.? Vi har nått en punkt där vi eller rättare sagt jag inte vill mer . Så länge jag inte ser honom funkar det bra. Jag är innerligt trött på att han är så negativ och dyster, jag undviker att berätta något för honom fär han letar upp något att gnälla på.

A hade som förslag att hon skulle bo hos honom varann vecka innan skollovet och det funkade bra. Gulligt att han ställer upp på det.

Barnens pappa var här hemma veckan innan midsommar och gav dem pengar till att hitta på saker. Det har aldrig hänt tidigare men anledningen kom som en överraskning midsommarhelgen.

Pappa ringer och berättar att han gift sig, bytat till hennes efternamn och reaktionen från barnen lät inte vänta på sig. När T och jag skildes så ville jag byta namn på mig själv samt barnen men absolut inte sa pappa. Alla hans barn skulle heta Nilsson. Nu bytar han så då ansåg A att då har vi inget band till varandra längre så då SKALL hon byta . Vi får väl se hur det blir med namnbytet .

Barnen är INTE glada över giftemålet , de avskyr pappas nya, tyvärr. Jag vet inte vad jag anser om händelserna runt det. Vissa aspekter är

barnen helt ovetande

barnen inte tillfrågade om att närvara , lillebror var där

å andra sidan

barnen skall inte styra över vem man bor med men J sa för ett antal år sedan till pappa att gifter du dig med E så dör jag hellre. O ned det i minnet så kanske jag avvaktat ett giftemål. Men de umgås inte med pappa så det har kanske ingen betydelse.

Jag önskar dem iallafall lycka till.

På tal om bröllop så skall min äldsta dotter gifta sig den 24/7 . Kanon kul.Några fler barnbarn har inte dykt upp.

Vad det gäller mitt jobb så kommer en uppdatering senare för där har det hänt saker som jag tidigare berört. Ha en soligt underbar dag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards