Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Svar på maddes kommentar

Av camilla - 17 november 2009 13:54

Du har absolut en poäng i vad du "säger". Jag har också valt att avpolletera min biologiska pappa och mår otroligt bra över det. Vad det gäller barnen så känner jag att de får själv komma på att han inte är värd dem men tyvärr så vill de iallafall se sin lillebror. Vårt liv är betydligt behagligare när pappa är ute ur bilden och jag hoppas att de kommer på det själv SNART. Jag förespråkar inte att barn mår bäst av att se sina bägge föräldrar om det inte funkar. Det är många gånger pappans fel att barnen mår dåligt så låt dagen komma fort då de ber honom dra åt he*vete. Föräldrar kan göra mer skada än nytta tyvärr. Jag kämpar inte för att pappan skall vakna till och vilja träffa barnen utan vill de ha en relation så blir det utan min inblandning, jag är nöjd ju längre bort han är. Jag har valt att inte vara ett offer och tycka synd om mig själv pga dålig kontakt med biologiska pappan för jag är värd så mycket mer och livet är bättre utan honom. Mina barn kommer dit hän en dag med. Ha det bra

 
 
Madde

Madde

17 november 2009 22:32

Det är så sant så! Bäst är att låta de välja själva som sagt. Jag tycker inte heller synd om mig själv då jag har haft underbara föräldrar i farmor och farfar. En förälder är ju faktiskt någon/några som tar hand om sina barna och älskar dem i vått och torrt. Det är ju så mycket mer värt än ett pappersbevis. Så tids nog kommer de själva se vem/vilka som är deras "riktiga" förälder/föräldrar! Det tråkiga bara är att det kan bli så många törnar och besvikelser på vägen men jag har alltid sagt att det som inte förgör en gör en starkare! ;-)

Önskar er nu en riktigt God Natt och en bra morgondag!

Kram! ;-)

http://www.mads.bloggagratis.se

 
Madde

Madde

20 november 2009 20:13

Hello! :-)

Hoppas att ni har det bra och att du fortfarande mår bra efter dina operationer. Är det fotöljen fortfarande eller har du kunnat gå till sängs än? Här har det varit regnrusk nu i flera dagar. Det blir så mörkt och dystert då, så nu väntar jag för fullt på att första advent ska komma så jag kan ställa ljusstakarna i fönstrena. Blir alltid lite mysigare då. :-)

Önskar dig/er också en trevlig fortsatt fredagskväll och hoppas ni får en underbar helg!

Kram! ;-)

http://www.mads.bloggagratis.se

 
Madde

Madde

22 november 2009 13:29

Hejhej! ;-)

Som jag skrev till svar i min blogg: Vad skönt för dig. Finns ju inget värre än att inte kunna få sova ordentligt. Sömn är ju så viktigt också för att hjälpa till med läkningsprocessen. :-)


Ja, vi har haft en underbar helg än så länge. Idag är jag lite seg så det blir nog mest mys här denna söndag. Någon mysig film eller två.

Kopierade detta så du kan se det här också i fall du inte skulle läsa det jag skrev på min sida. Man vet aldrig! "Fniss"


Önskar dig en underbar söndag!


Kram! ;-)

http://www.mads.bloggagratis.se

 
Madde

Madde

29 november 2009 21:38

Hello!

Hoppas att du haft en bra och mysig 1:a advent och att ni alla mår bra! Man vet ju aldrig i dessa influensatider inte. Själv har jag inte råkat ut för någon än. Peppar, peppar ta i trä! Hehe! Tror ju inte att det hjälper att säga så men men...! Hihi!

Önskar er också en trevlig fortsatt kväll och när sömnen infaller också en riktigt God Natt!

Kramelikram! ;-)

http://www.mads.bloggagratis.se

 
Madde

Madde

5 december 2009 18:23

Hejhej! :-)

Hoppas att ni alla mår bra och att ni har en riktigt mysig lördagskväll.

Kram på er! ;-)

http://www.mads.bloggagratis.se

 
Madde

Madde

20 december 2009 11:12

Hello! ;-)

Hur har ni det i kylan? Brrr! Här är det kallt som bara den och massor med snö. Kul om det kanske kan bli en vit jul för omväxlingens skull. Annars så hoppas jag att ni alla mår bra och att ni får en fin fjärde advent. Har ju inte sett dig här inne på ett tag så...

Kram på er! ;-)

http://www.mads.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla - 13 juli 2010 07:05

Jag pluggade til redovisningsekonom , praktisera på en revisionsbyrå när min dåvarande sambos ekonom blev sjuk i cancer. Vi hade en personlig relation så vid ett besök på sjukhuset så sa jag till henne att behövde hon hjälp så fick hon säga till.Det ...

Av camilla - 8 juli 2010 07:22

Livet har gått i 190 de senaste månaderna och nu har jag landat och kan lägga tid på annat så som detta. Sommarlovet är i full gång och det är skönt. Barnen sköter sig förutom att båda 2 åkte fast för snatteri, det hade jag kunnat vara utan. A hå...

Av camilla - 7 april 2010 21:17

Jag har berättat för skolan om incidenterna på påsklovet och idag ringde de efter mig. A-L var ute efter A IGEN!!!! När jag kom dit var A-L´s styvpappa där och försökte styra upp men A-L skrek och uppträde som om hon mist förståndet. Till slut gav ha...

Av camilla - 5 april 2010 10:21

A kom upp i går morse och var hyfsat glad. Hon berättade att M ringt och de hade pratat länge. M var ledsen för A´s skull. Hon var trött på A-L och hade nu bestämt sig för att prygla A-L??? M ville bli vän med A igen och hon grät en skvätt med. Jag s...

Av camilla - 4 april 2010 07:59

Det mesta har lugnat ner sig kring A men skolan börjar snart igen och då drar det igång igen. Passa på att njuta så länge lugnet varar. Jag har funderat en hel del på hur föräldrar agerar och inte agerar. Hur kan man som förälder lita blint på sitt/s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards