Alla inlägg den 12 juli 2009

Av camilla - 12 juli 2009 22:12

Bröllopet och festen efter blev kanon. S var så fin i sin brudklänning och M var inte heller dåligt klädd. Min äldsta dotter och hennes sambo och mitt barnbarn och mina 2 minsta var vittne. Barnbarnet och A hade samma klänningar J klädd i kostym som han själv köpt ( jaja jag fick betala fniss)

M lyckades sätta ringen på fel finger , men sånt hör till. De åkte dit och hem i en kompis vita Cadillac och en annan kompis lagade all mat. Han är kock och det smakade helt underbart.

De fick mycket fina gåvor och mycket blommor. Det var 30 st gäster så det var precis lagom mycket folk. En sak var jätte gulligt. S och M har precis köpt hus i Staffanstorp och känner inte sina grannar men de som bor mittemot körde och handla blommor som de kom in med och lyckönska dem när de förstod att de gift sig. Trevligt med sådana trevliga grannar som gör en sådan spontan grej, det är man inte van vid. Många har reagerat på att de gifter sig redan då S är 21 år men de har varit tillsammans i 5 år precis på bröllopsdagen. M är 30 och när de träffades när S var 15 reagerade jag starkt på att han var så mycket äldre men jag ansåg att han skulle få bevisa vad han var för en kille. M sov hemma efter första träffen sen har han bott hos oss sedan dess. Han är helt underbart trevlig (precis som min andra svärson). M jobbar och sköter sig , han är köttchef på en ica butik och är inte ute och festar runt så då var det ok i mina ögon. Tänk om man bromsat det då och sen fått ett rötägg till svärson. ?? Man skall ge folk en chans ...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards