Alla inlägg den 8 juni 2009

Av camilla - 8 juni 2009 08:09

När jag och T skildes så blev T och hans mamma (barnens farmor) ovänner och farmor sa att  T bett henne välja sida och hon valde min för barnens skull. Farmor har stöttat oss mycket ,men hon gjorde ett stort misstag för hon favoriserade vår son J och lillasyster A var inte lika kul att ha. Det kändes egentligen inte OK men jag resonerade som så att jag kan inte tvinga farmor till att ha ett umgänge med A och om jag hade gjort det så hade deras umgänge inte kännts bra . A hade ett större socialt nätverk än storebror J så jag hoppas(des) att A ändå klarade av detta. J var mycket och ofta hos farmor vilket jag idag kan säga var fel men man vet aldrig om man gör rätt ialla situationer. J är överviktig och där har farmor aldrig lyssnat utan hon har överröst honom med allt gott trots att jag sagt att hon skulle behandla J som om han har diabetes . Farmor och J har haft ett väldigt speciellt förhållande och J har haft stort förtroende för henne och berättat allt för henne. Samtidigt har farmor ringt mig efter var gång J varit hos henne och berättat att J´s pappa ringt J ideligen och J mår inte bra av detta, men jag berättar mer om farmor senare.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards