Alla inlägg den 22 juni 2009

Av camilla - 22 juni 2009 11:01

När jag hade hämtat barnen i Svedala hos pappan så förbjöd jag honom att träffa barnen men efter några månader så ville barnen träffa dem igen. A hade varit med styvmamman på badet med lillebror och när E leverera A i hemmet så sa A inför E att hon ville börja åka dit igen så mitt svar var att du får väl prata med pappa om det.  Vilket gjordes så vi bestämde att de kunde vara där 1 natt och inte en hel helg som tidigare. Det fungerade hyfsat. När det gällde julen så ringde T och menade att det var hans helg så han ville ha dem men de hade varit där de flesta jular och nu ville dem inte . Men när vi kom till midsommar så var det inga diskussioner att det var hans helg, han skule till Blentarp ,där barnen stortrivdes men nu blev det nej. Vi blev stora ovänner då jag fråga vad det var för skillnad på jul/midsommar. Men som vanligt fick man inget vettigt svar mer än att E inte ville det. Han valde sin sambo framför sina barn. IGEN: Det gjorde han på en tävling i Malmö med. J ville vara med honom på banan och det var helt OK på torsdag och fredagen men när E kom dit så ville T att jag skulle göra honom en tjänst..Vad ? Ta J med mig hem för T hade glömt att han lovat E att de skulle vara själva. PÅ EN DRAGRACINGTÄVLING med ca100-200 personer och lillebror var där men tyvärr J fick åka hem. Då brast det för mig så jag fråga T hur fan han står ut men han spela oförstående. Jag mena att han låter E styra och han skiter hellre i sina barn än står för sin papparoll. SKITSTÖVEL. T har sagt till J så många gånger att dragracing är hans och J grej, inget ska  få komma emellan men det var inget värt när det ställdes på sin spets. ....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards