Alla inlägg den 23 juni 2009

Av camilla - 23 juni 2009 10:59

Som jag berättat innan så spelade farmor en stor roll i J´s liv. Under utredningen på socialen så stötta farmor och hon sa till mig att T skall sättas åt och jag skall hjälpa dig. Jag ställer upp som vittne. Men någonstans på vägen så hände något. Jag ville inte ha med henne på någon rättegång. T hade varnat mig från första gången jag mötte hans mamma, hon är opålitlig och vänder kappan efter vinden så jag tillät henne aldrig att få full insyn i något. Jag skämdes många gånger över henne. Hon är pensionär men det har hon glömt, klär sig i HD kläder, tatuerar sig och beteer sig som om hon är mycket yngre. Hon har i alla sammanhang pratat skit om sina söner ( hon umgicks inte med någon av dem) hon brydde sig inte om vem som hörde det. Jag vet vid ett tillfälle då hon och T bråkade när vi var gifta så slutade det i att T kasta ut henne ur huset. För att hon nedvärderade T i sitt egna hus men hon brydde sig inte.

När vi fått veta att barnen skulle in på videoförhör så följde hon med och stötta barnen . När tiden för rättegången kom så sa jag att jag inte skulle gå dit för jag tyckte det var jobbigt vilket jag berättade för farmor.Men ett par dagar senare ringer en av barnens advokat och propsar på att jag skall dit för att jag i efterhand inte skall ha några frågor ang. resonemang och dom. Jag berättade inte detta för farmor av någon oförklarlig anledning , vilket visa sig vara perfekt drag från min sida.  Vad det gäller farmors uppförande, klädsel mm så menar jag inte att man måste klä sig som en gammal tant men inte heller klä sig som en tonåring vid hennes ålder. det blir så patetiskt.  Ha det bra så länge

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards