Alla inlägg den 18 juni 2009

Av camilla - 18 juni 2009 13:00

Jag har en del funderingar på ovannämnda kommun som har en anställd socionom som pappans sambo som verkar vara/är så inkompetent. Hon har en oerhörd makt över T, för han litar blint på henne och eftersom hon är utbildad så menar och tror han att hon vet precis allt.Under utredningens gångså har jag flertalet gånger påpekat för honom att byta rådgivare för allt eller ialla fall det mesta har gått åt helvete för honom tack vare att han lyssnar på henne och ingen annan. Jag vet att många om inte de flesta gamla vänner T haft har vänt honom ryggen på grund av henne. INGEN tycker om henne. Hon har ett mycket märkligt sätt och har inga problem att säga pecis vad hon anser om folk, hon anser sig vara näst in till psykolog för hon analyserar allt och alla. I början tyckte jag att hon var bra för hon strukturera upp en del men efter hand blev det bara värre och värre.Både T och E menade att jag var avundsjuk på deras liv men HALLÅ det var jag som ville skiljas . Och jag hade en underbar sambo , det enda jag ville var att barnen skulle trivas när de umgicks med sin pappa. Mitt liv är allra bäst när jag inte har någonting med T att göra men eftersom vi har barn ihop så blir det problematiskt. Än idag så påstår pappa o E att det är mitt fel att T blev anmäld och senare dömd men om de hade varit läskunniga så står det i flera olika anteckningar var anmälan kom ifrån. Men vet ni   jag tar gärna det på mig för alla instanser lyssnade på barnen så ok  MITT FEL.

Härom veckan så var E med i en stor notis i tidningen, hon och en kollega skulle starta en`"kurs" för barn med frånskilda föräldrar. Tänk vad bra för de barnen men i sitt praivatliv så kan hon inte se till att barnen mår bra. Barnen har en lillebror hos pappa och de har inte fått träffa honom heller på 1 år. Vid ett tillfälle så sprang barnen på E och sonen på ett varuhus men då gjorde hon allt för att gömma lilebror så att de inte skulle ses. Detta konfronterade min äldre dotter T med men det resulterade i att pappan nu raporterar varje gång han är på detta varuhus. JAG VILL INTE VETA. Jag har låtit T veta att detta faktiskt hänt men E har lyckats prata bort det så klart. Så i deras värld är det vi som är hemska och ljuger . Men jag bjuder på det   Ha en bra helg

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards